ראשי > Oracle, SQL Server, Windows > הבלוג שלי

הבלוג שלי

הבנתי שהגיע הזמן לכתוב בלוג מקצועי משלי.

כיועץ בתחומי IT שונים ומגוונים (בעיקר בסיסי נתונים), אני נתקל בכל מיני מיקרים וחשבתי: מדוע לא לשתף אנשים נוספים בבלוג שלי? ואם כבר – אז שיהיה בעברית, בשפת האם. למרות ששפת האם של המקצוע היא לחלוטין אנגלית.

הבעסה שבלכתוב בלוג מקצועי בעברית היא להפוך כיוון כל שניה מעברית ל-English וחוזר חלילה – אבל … אתגבר.

אני מקווה לקבל תגובות של גולשים על הפוסטים שלי ומקווה להועיל במשהו לקולגות שלי במקצוע.

  1. just me
    14/12/2009 בשעה 16:08

    הי,

    יש לי שאלה, היכן אתה ממליץ לילמוד רק pl/sql
    יש לציין, שאני עובדת במידת מה עם הדברים האלה, אך, אין לי רקע לימודי כלשהו, ואני בתחילת שנות ה-20.
    הבלוג שלך מאוד מושקע ומעניין, ו.. אני עכשיו בשלבים של לחקור אותו.. 🙂
    תודה לך על השיתוף, והעזרה!

    • 16/12/2009 בשעה 10:55

      ישנם מספר בתי הדרכה בישראל שבהם אפשר לעשות קורס של PL/SQL. קורס כזה מומלץ לעשות למי שעובד עם אורקל ומעוניין לפתח קוד פרוצדורלי מול אורקל.
      ג'ון ברייס היא בית ההדרכה הגדול והותיק ביותר עם מרכז בת"א ומרכזים גם במקומות נוספים בארץ והם מעבירים קורסי אורקל שונים ובכללם קורסי PL/SQL. כדאי לבדוק באתר של ג'ון ברייס.

      ידוע לי שגם בית ההדרכה של מלם ומכללת היי טק מעבירים קורסים של אורקל. תוכלי לבדוק גם באתרים שלהם.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

